eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawounieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole › Re: unieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: unieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole
    Date: Wed, 24 Mar 2010 00:18:16 +0100

    W wiadomości news:hobgtt$d42$1@news.onet.pl Zygmunt <...@o...eu> pisze:

    > Zawsze i wszyscy tak robili i robią,
    To nic nie znaczy.

    > nie przeginajmy pały. Te
    > "dokumenty" - nie są
    > opatrzone klauzulą poufności, więc wolno je swobodnie wynosić,
    Nie. Dziennik też nie jest opatrzony klauzulą poufności, ani arkusz ocen, a
    wynieść tak po prostu nie wolno.

    > zresztą materiały poufne też się nosi.
    W określonych sytuacjach i na okreslonych zasadach

    > Nie ma mowy o błędzie "wyniesienia",
    Oczywiście, że jest.

    > jedyny błąd to, że je jakoś tam zniszczył.
    Dopuścił do zniszczenia dokumentów. A wcześniej naraził na zwiększone ryzyko
    ich zniszczenia przez nieuprawnione wyniesienie poza siedzibe placówki
    (BTW - nie wiedział, że ma głupie dziecko, nie umiał nad nim utrzymać
    kontroli?).

    > W szkole sprawa jest prosta, przeprosić uczniów
    To na pewno.

    > i niech piszą jeszcze raz. Już się nauczyli
    > materiału więc to formalność.
    Masz pewnie prawo jazdy?
    Więc umiesz jeździć i znasz przepisy. Jak je zgubisz albo ja ci ukradnę
    chcesz otrzymać wtórnik, czy zdawać jeszcze raz (to wszak formalność, bo już
    się nauczyłeś).

    > Pamiętajmy, że uczniowie chodzą do szkoły aby się czegoś nauczyć, prace
    > domowe i
    > klasówki są też dla ich dobra, choć wymagają wysiłku - musi być jakaś
    > motywacja.
    Nie tak dawno niektórzy mówili, że linijką po łapie albo trzcinką po dupie
    to też dla ich dobra.

    > Dla nauczyciela najwygodniejszą formą prowadzenia zajęć byłoby
    > wystawienie na pierwszej
    > lekcji w roku szkolnym stopni końcowych - samych 6 i nie robienie
    > klasówek, prac domowych,
    Skąd wiesz co byłoby dla nauczycieli najwygodniejsze?

    > nawet z lekcji mógłby na cały rok klasę zwolnić.
    Nie mógłby.
    Poczytaj sobie prawo oświatowe.

    --
    Jotte