  • Data: 2003-02-21 21:54:00
    Temat: Re: umowa zlecenie czy umowa o dzielo a moze cos innego
    Od: "slash" <s...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b33mnc$eku$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > AFAIR w takim przypadku najlepsza jednak będzie umowa o dzieło (strony www
    > mają 50% kosztów uzyskania), od takiej umowy płaci się tylko podatek bez
    > zusów i innych takich. Do umowy o dzieło wystawia się rachunek. Chyba
    > najprościej...

    Mam do tego jeszcze kilka pytan:
    1. co to znaczy: "strony www mają 50% kosztów uzyskania"
    2. jakiej wysokosci musialbym odprowadzac podatek do US
    3. w czym jest lepsza umowa o dzielo od umowy/zlecenie w tym przypadku, bo z
    tego co sie doksztalcalem to umowa od dzielo zobowiazuje mnie do
    odpowiedzialnosci za wykonana prace, natomiast umowa/zlecenie nie
    4. jak wiadomo do tworzenia stron www jest potrzebny komputer i
    oprogramowanie, czy jezeli podpisywalbym takowa umow i odprowadzal podatek
    to czy US lub ktos inny moze przeprowadzic kontrole legalnosci
    oprogramowania i sprzetu u mnie w domu na prywatnym komputerze??
    5. no i na koniec czy rachunek ktory wystawilbym mogly sie przydac do czegos
    zleceniodawcy, czy moglby go wprowadzic w koszty czy cos w tym stylu ??