  • Data: 2007-10-25 15:57:50
    Temat: Re: umowa zlecenie a prawo pracy
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Art. 218 par. 1 kk? Nie jestem znawcą prawa karnego, w dodatku przepis
    > ten brzmi jak dla mnie dość blankietowo, ale mam wrażenie, że chyba
    > zawarcie umowy zlecenia zamiast umowy o pracę nie podpada pod ten przepis.

    IMO 219 KK
    Kto narusza przepisy prawa o ubezpieczeniach społecznych, nie
    zgłaszając, nawet za zgodą zainteresowanego, wymaganych danych albo
    zgłaszając nieprawdziwe dane mające wpływ na prawo do świadczeń albo ich
    wysokość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do lat 2.

    Jacek