  • 1. Data: 2003-03-22 12:54:55
    Temat: umowa-zlecenie
    Od: "kezsel" <l...@p...onet.pl>

    Czy wobec umowy-zlecenia podpisanej na okres dluzszy niz 3 miesiace obowia
    zuja przepisy prawne takie jak w przypadku umowy o prace?
    Chodzi mi glownie o takie rzeczy jak prawo do urlopu, okres wypowiedzenia i
    inne podstawowe ktore teraz wylecialy mi z glowy :-).
    Pozdrawiam
    kezsel

  • 2. Data: 2003-03-22 15:18:16
    Temat: Re: umowa-zlecenie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 22-03-2003 13:54, Użytkownik kezsel napisał:
> [...]
    > Chodzi mi glownie o takie rzeczy jak prawo do urlopu, okres wypowiedzenia i
    > inne podstawowe ktore teraz wylecialy mi z glowy :-).
    Nic takiego nie obowiązuje bez względu na czas trwania umowy.
    Umowa - zlecenie nie podlega przepisom kodeksu pracy a kodeksu cywilnego.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl