    From: "vpw" <v...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa ze spoldzielnia (dlugie)
    Date: Mon, 10 Jun 2002 19:45:46 +0200
    Sender: v...@f...onet.pl@pe206.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    <r...@k...gov.pl> wrote in message news:3d0393f7_1@news.vogel.pl...

    > ale ta umowe nie podpisuje notariusz tylko ja i prezes spoldzielni
    > moze jak zplace to wtedy przekazanie odbedzie sie notarialnie z
    rzeczywista
    > data

    No coz z tego co ja wiem to wszystko co tyczy sie nieruchomosci (umowy
    przedwstepne i ostateczne) musza byc podpisywane w formie aktu notarialnego
    pod rygorem niewaznosci. I z tego co pamietam to SM tez juz sa do tego
    zobowiazanie.

    Ja tam bym na swistek nie dal nawet zlotowki. No zle moze szafki bym kupil
    ale mieszkanie, ktorego pewnie jeszcze nie ma, to wolalbym miec to
    potwierdzone u notariusza. Zreszta jesli powodem zmiany daty jest ominiecie
    jakichs przepisow to nie sadze aby jakikolwiek US oparl sie na papierku
    podpisanym przez dwie strony bez potwierdzenia notarialnego (oczywiscie
    jesli chodzi o nieruchomosc)

    vpw