    From: "Marcin" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa wykonana,ale niekoniecznie oplacona
    Date: Fri, 27 Feb 2004 11:19:42 +0100

    Witam,

    > Zlozyc pozew do sadu.

    No na to to i ja wpadlem. tyle tylko,ze jesli okaze sie,ze to bedzie trwac
    miesiacami i jeszcze mnie nieco kosztowac a szansa na odzyskanie, w sumie
    niewielkiej kwoty (jak dla kogo), jest np. minimalna to szkoda mi sie
    szarpac. Dlatego wlasnie przedstawilem cale tlo sprawy aby moze ktos
    bardziej doswiadczony nieco mi podpowiedzial. Czy jest sens sie za to
    zabierac czy nie.

    > szanse masz duże. Jezeli przysłano PIT to mozna przyjąć, że uznali
    istnienie długu.
    > Zalezy jeszcze kto ten PIT podpisał.

    Na pewno nie szef. Jakas pracownica, ktora sie u nich na co dzien
    ksiegowoscia zajmuje i typi wszystkimi sprawami pracowniczymi.

    gustek