  • 1. Data: 2007-06-22 20:55:11
    Temat: umowa o prawa autorskie z bankiem
    Od: Gippo <G...@g...com>

    Witam.
    Kilka dni temu przyszedł mi do głowy pomysł, który byłby świetnym
    rozwiązaniem promocyjnym i ofertowym dla banku. Chciałbym przedstawić
    ten pomysł "władzom" banku, mając jednocześnie jakieś zabezpieczenie -
    umowę podpisaną przez osobę, której będę przedstawiał ten pomysł, że
    uznaje, że pomysł jest mój, że przedstawiłem to tej osobie i jeśli
    będą chcieli go wykorzystać to muszą się ze mną skontaktować i ustalić
    warunki, na których mogliby go wykorzystać. W jaki sposób taką umowę
    skonstruować? Bo wątpię, że bank ma taką umowę gotową, na takie
    sytuacje :)

    Pozdrawiam
    Gippo

  • 2. Data: 2007-06-22 21:59:32
    Temat: Re: umowa o prawa autorskie z bankiem
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gippo" <G...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    skonstruować? Bo wątpię, że bank ma taką umowę gotową, na takie
    sytuacje :)

    Mysle, ze najlepszym sposobem na nawiedzonych jest po prostu sprawnie
    dzialajaca ochrona :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-06-22 22:06:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Gippo <G...@g...com> writes:

    > Witam.
    > Kilka dni temu przyszedł mi do głowy pomysł,

    Idee i zasady nie są przedmiotem prawa autorskiego.