    From: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o dzielo a www
    Date: Sat, 23 Feb 2002 12:02:08 +0100

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44.0202221505520.1289-100000@localho
    st...

    > Nie - musisz tylko ewidencjonować swoje dochody w takiej czy innej formie,
    > do rozliczenia podatku. Sposób w jaki to robisz należy do ciebie, ale już
    > mówiłem że przy umowach o dzieło zapłacisz 20% ryczałtu i nie będziesz
    > miał w co włożyć kosztów.

    A w jaki niby sposob nozna to robic inny niz dzialalnosc gospodarcza ? Czyli
    cala zabawa z rejestracja, urzedami skarbowymi, GUS.
    Na tworzenie stronn www nie przysluguje chyba ryczalt, wiec trzeb prowadzic
    KPiR, poznac jakies przepisy, bac sie kontoli.
    Trzeba palcic ZUS ( co akurat dla syudenta dorabiajacego nie ma sensu ).
    W przypadku umow o dzielo mozna dla tworzenia stron www zastosowac bodajze
    50% kosztow uzyskania.
    Jedyna trudnosc, czy klient sie zgodzi - bo to on musi wykonac cala robote
    papierkowa ( nie ma tego duzo, ale zawsze ).
    Jezeli tak - to dla Ciebie korzystne.

    --
    Jacek