    From: gajowy <s...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o dzielo a www
    Date: Fri, 22 Feb 2002 13:27:03 +0100

    adamS wrote:

    > pisalem juz o tym, ze chce podjac sie robienia stronn www, w zwaizku z tym
    > wydawalo mi sie konieczne zalozenie firmy, ale czy nie lepszym (tanszym,
    > jestem studentem) rozwiaznaiem byloby robienie tych zlecen na umowe o
    > dzielo? wtedy nie musze sie rejestrowac, odprowadzac podatkow tylko szukac
    > klienta i .. dzialac, chyba ze sie myle..

    Raczej się nie mylisz.
    Koszty przy takiej działalności masz prawie żadne,
    nie opłaca się więc ich rozliczać.
    Przeszkód prawnych (AFAIK) nie ma.
    Po prostu dużo taniej będzie działać na "umowach o dzieło" zwłaszcza,
    że nie masz żadnej gwarancji ciągłości działalności.

    Przestanie ci się to opłacać przy większych inwestycjach
    w sprzęt i _oprogramowanie_.

    --
    pozdrawiam
    gajowy