  • Data: 2004-02-14 00:14:07
    Temat: Re: umowa o działo + działalność gospodarcza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Feb 2004, Podatnik wrote:
    [...]
    >+ > Na pewno możesz prowadzić działalność "niekolizyjną".
    >+ > Na pytanie czy możesz prowadzić DG i wziąć umowę "osobistą" z tego
    >+ > samego zakresu - dobrej odpowiedzi nie widziałem.
    >+
    >+ Skorzystam z okazji i podłączę sie do wątku. A co jeżeli zakres działania
    >+ DG jest inny niż wykonywana umowa o działo? np. usługi budowlane i handel art.
    >+ biurowymi?

    Znaczy: handel w zakresie DG a umowa o postawienie murku i wykaflowanie
    gabinetu ? Wg znanych mi interpretacji przeszkód nie ma.
    Oczywiście umowa "osobista" musi być zawarta z przedsiębiorcą lub
    osobą prawną. W zeszłym roku było jeszcze "lub właścicielem
    nieruchomości na jej potrzeby" (inne słowa, ale to znaczenie :)),
    w tym... nie pamiętam :], muszę się douczyć :)

    pozdrowienia, Gotfryd