    Date: Mon, 13 Feb 2012 19:11:44 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa najmu - wielu najemców
    <jgeqij$kmq$1@mx1.internetia.pl> <jgerlm$gtu$23@inews.gazeta.pl>
    <jgf80j$utf$1@mx1.internetia.pl> <s...@p...org>
    <jggra1$t9i$1@mx1.internetia.pl> <s...@p...org>
    <jgh187$nj9$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1202041139440.1164@quad>
    <jgj48h$fsc$1@mx1.internetia.pl> <jgj6hp$8nd$1@inews.gazeta.pl>
    <jgmo37$rrb$1@mx1.internetia.pl>
    <4f2ee5f4$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <jgrbkl$6ps$1@mx1.internetia.pl>
    <4f313890$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1202101710410.744@quad>
    <4f354af6$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1202131552390.3120@quad>

    (13.02.2012 16:04), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hola. Nic nie trzeba.
    >
    > Ja NIE PISZĘ o przepisach SZCZEGÓLNYCH dotyczących najmu i prawa
    > żądania zapłaty od "mieszkańców", lecz o przepisach OGÓLNYCH,
    > dotyczących wszystkich umów dla których tego wprost
    > nie wyłączono, które to przepisy ogólne pozwalają na obciążanie
    > "strony trzeciej" pod warunkiem uzyskania jej akceptacji.

    A, czyli mówisz o sytuacji że mam głównego najemcę (A), najemca
    przyprowadza mi kolesia z którym chce mieszkać (B), (B) podpisuje mi
    oświadczenie że zgadza się odpowiadać solidarnie za wykonanie umowy
    przez (A). Czy tak?

    Jeżeli tak - to nie mam zastrzeżeń, poza tym że trochę to SF dla mnie
    :). Tj - nie wiem czy by się znalazł taki (B) który by to podpisał. Ja
    bym nie podpisał.

    p. m.