  • Data: 2012-02-03 00:11:18
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Gwoli ścisłości - nie mówiłem o umowie z kazdym z osobna - nie
    > prowadzę wynajmu mieszkania na pokoje, tylko o umowie ze wszystkimi
    > razem.

    Jak już mówiłem, komplikujesz sprawę i "mnożysz byty". Tak, jak w umowie
    spółki, gdzie "wszyscy, każdy, solidarnie, wspólnie, itp", tak i w w/wym
    przypadku masz problem, bo masz za dużo podmiotów do użerania się.
    Tak zawsze było w mieszkaniach komunalnych, spółdzielczych, że na ogół jest
    JEDEN główny lokator, przy tej ilości lokatorów nie dali by rady tego
    obsłużyć inaczej.
    Ty masz jedno mieszkanie i wydaje ci się, że się zabezpieczasz, ale tak nie
    jest. Komplikujesz sobie sprawy i prosisz o problem, zresztą już sam
    widzisz, jakie skomplikowane pytania zaczynasz zadawać:)

    moon