    From: irenka nowysz<i...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa dzierżawy
    Date: Sun, 5 Sep 2004 09:41:24 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    dziwny ten Twój post :(, Tato tak zadecydował wówczas ponieważ takie
    były okoliczności, ja wyjechałam na studia, siostra miała małe dzieci. a
    poza tym miał tzw. dżentelmeńską umowę z tym panem (notabena
    nasz sąsiad), że jak moja siostra zdecyduje się uprawiać to umowa
    zostanie rozwiązana. nawet na początku roku 2004 uprzedził go, że to
    jest ostatni rok ponieważ miał przepisywać gospodarstwo na moją
    siostrę, niestety ale los zadecydował inaczej i mój Tato zmarł nagle w
    kwietniu i nie zdążył uregulować tej kwestii. a teraz ten Pan
    dostał "amnezji" i kurczowo trzyma się umowy
    irena

    -> http://usenet.pomocprawna.info