  • Data: 2013-03-06 17:18:39
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia - czy mozna wystapic ponownie ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kotynski wrote:

    > I można tak: pożyczka przelewem, zwrot gotówką?

    tylko darowizny maja obostrzenia jesli chodzi o sposob przekazu aby byc
    zwolnionym.
    pozyczki moga byc przekazane dowolnie,

    > Są jakieś haczyki? ograniczenia kwot?

    to zalezy o co pytasz.
    Nie ma limitow pozyczki tak jak nie ma limitow darowizn.
    Natomiast zeby nie placic PCC to i owszem limit jest.
    Poczytac ustawe o PCC i darowiznach.

    Przy czym zawsze moze byc. ze "US nie dał wiary", ze pozyczka zostala
    zwrocona, wiec zadbaj, zeby miec slad ze zwrot pozyczki nastapil zgodnie
    z umowa.

    i tak taniej i bezpieczniej wychodzi weksel.