  • Data: 2004-01-18 21:19:16
    Temat: Re: umorzenie - ale moze sprobowac z innego paragrafu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale sprawa była o wtargnięcie do lokalu, podczas gdy zasadniczą kwestią
    były
    > (IMHO) 'nielegalne środki' mające na celu 'zmuszenie mnie do
    określonedzi
    > zachowania'.
    >
    > Nie da się tego jakoś wykorzystać?

    Ważne jest, że t chodzi o jedno zdarzenie. Kwalifikacja prawna nie ma nic
    dorzeczy. Kwalifikację prawną często zmienia się wielokrotnie w trakcie
    prowadzenia postępowania. niejednokrotnie zmienią ją sąd, gdy dojdzie do
    wniosku, że zastosowano w akcie oskarżenia błędny przepis. Prędzej możesz
    ewentualnie wnosić o przywrócenie terminu.