    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umieszczanie danych przedsiębiorcy na portalach
    Date: Mon, 28 Apr 2014 00:47:29 +0200

    W dniu 2014-04-27 23:44, Liwiusz pisze:

    > Teraz już chyba nic. Ewentualnie zmienić mail, a na tamtym dać
    > autoodpowiedź o aktualnym. Klienci będą wiedzieli, a spamboty nie
    > zrozumieją.

    Jak to nic ? Własciwie to nie chodzi o mail bo antyspam sobie radzi ale
    ktoś bez mojej zgody, wiedzy i wbrew mojej woli przetwarza sobie dane
    osobowe niezgodnie z przepisami giodo. Podam przykład na ktory sie
    natknalem:

    regon.info
    nip-regon.pl
    biznes.informacja.pl -> informacja.pl

    jakies firmy typu krzak masowo gromadza dane przedsiebiorcow, znalazlem
    po kilka domen, subdomen porejestrowanych na jednego goscia (na stronach
    zero info kto jest administratorem danych osobowychm, zero kontaktu zero
    praw do wgladu czy poprawiania) i ktos te portale prowadzi.

    to w koncu jest ustawa o ochronie danych osobowych czy jej nie ma ?