  • 1. Data: 2002-08-24 11:41:16
    Temat: ulotki pod drzwiami
    Od: "Żuraw" <z...@i...pl>

    WITAM
    Czy ktoś wie czy można pod jakiś paragraf "podpiąć" rozrzucanie ulotek
    reklamowych pod drzwiami?
    Zanieczyszczanie miejsca publicznego ??

    Pozdrawiam
    Żuraw

  • 2. Data: 2002-08-26 08:48:03
    Temat: Re: ulotki pod drzwiami
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Żuraw" <z...@i...pl> wrote in message news:ak7r67$6fr$1@news.tpi.pl...
    > WITAM
    > Czy ktoś wie czy można pod jakiś paragraf "podpiąć" rozrzucanie ulotek
> [...]

    Ja zalatwilem to w ten sposob, ze jak napotykalem rozrzucaczy
    na klatce to ich uprzejmie prosilem o zaniechanie dzialan na mojej
    wycieraczce - i o dziwo od 6 miesiecy nie mialem zadnej
    ulotki, podczas, gdy wszyscy na okolo maja !!!!:)
    Niemniej sam jestem ciekaw jak to zalatwic ewentualnie prawnie,
    bo momentami to mnie szlag trafial, a moja rodzine nadal meczy
    w innych rejonach kraju !!!

    Pozdro

    sap

  • 3. Data: 2002-08-27 07:12:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SapeR" <s...@e...com> napisał w wiadomości

    > w innych rejonach kraju !!!

    Jeśli Twoją rodzinę w innych rejonach kraju tylko to męczy to znaczy że masz
    najszczęśliwszą rodzinę na świecie.Inne rodziny męczy
    bezrobocie,ubóstwo,bandytyzm na ulicach itp itd.

    Leszek

  • 4. Data: 2002-08-27 08:28:45
    Od: p...@p...onet.pl

    Sam jestem zainteresowany rozstrzygnieciem tej sprawy.

    Powiem tak na osiedlach potrzebna jest zgoda pozwolenie spoldzielni -
    przynajmniej tak mi powiedziano kiedy dzwonilem do zarzadu jednak pewien nie
    jestem albowiem przeszkodzilem pani pic kawe wiec chyba nie miala czasu
    udzielac mi wyczerpujacej odpowiedzi.

    Czekam na rozwiazanie

    ***************************
    Dominik www.forum.wirma.pl

  • 5. Data: 2002-08-27 10:31:49
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Jeśli Twoją rodzinę w innych rejonach kraju tylko to męczy to znaczy że
    masz
    > najszczęśliwszą rodzinę na świecie.Inne rodziny męczy
    > bezrobocie,ubóstwo,bandytyzm na ulicach itp itd.

    No to przykre jest , ale takie jest ten swiat (kraj).
    Ale faktem jest ze rzeczy wymienione przez ciebie nie mecza
    mnie i mojej rodziny - oby jaknajdluzej !
    Zwalczylismy te rzeczy w swoim otoczeniu i pozostaly nam
    miedzy innymi smieci w postaci ulotek ! WAR !!!!

    sap