  • 1. Data: 2004-10-20 08:55:12
    Temat: ujawnienie moich danych
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, jakie sankcje można wyciągnąć wobec użytkownika netu, który dopuścił
    się ujawnienia moich danych (w zasadzie rodziców) osobowych w kilku
    miejscach na necie? Ujawnił nazwisko, adres itd...
    Z fatecem wdałem się w polemikę która stawała się z jego strony coraz
    bardziej chamska i prowokująca, użytkownik nie odczepiał się ode mnie nawet
    po kilkunastu moich sugestiach i prośbach, dręczył mnie komantarzami na
    bublicznej www gdzie wystawiałem swe prace fotograficzne. Oskarżał, iż
    wysyłam do niego maile z pogróżkami itd, zgadza się mój IP adres, który mam
    znmienny wszak mam neo itd itp... Dziś rano patrzę, a on po moimi pracami
    poprzerabiał wątki, komentarze i do tego ujawnił moje dane osobowe...
    Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

    pzdr

  • 2. Data: 2004-10-20 11:03:17
    Temat: Re: ujawnienie moich danych
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "miedza" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Dziś rano patrzę, a on po moimi pracami
    > poprzerabiał wątki, komentarze i do tego ujawnił moje dane osobowe...

    A jak je zdobył? Z sieci? Więc sam je ujawniłeś.
    Co chcesz mu zarzucić??

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-10-20 20:21:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 10:55:12 +0200, miedza naskrobał(a):

> [...]
    > znmienny wszak mam neo itd itp... Dziś rano patrzę, a on po moimi pracami
    > poprzerabiał wątki, komentarze i do tego ujawnił moje dane osobowe...

    patrz ustawa o ochronie danych osobowych

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-20 22:03:38
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    > A jak je zdobył? Z sieci? Więc sam je ujawniłeś.
    > Co chcesz mu zarzucić??

    Pogrzebał w NASK i w PKT, zebrał do kupy i już...

  • 5. Data: 2004-10-21 15:07:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Pogrzebał w NASK i w PKT, zebrał do kupy i już...

    Czyli nic nie ujawniał bo wszystko jest jawne.

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-10-21 15:28:18
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Czyli nic nie ujawniał bo wszystko jest jawne.

    Ale chyba bezprawnie przetwarzał.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900