  • Data: 2004-12-10 22:29:33
    Temat: Re: ujawnienie dochodów policji....
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cpd6cv$1s67$1@mamut.aster.pl plusz
    <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> pisze:

    > Ale skoro mam zakaz ujawniania wysokości wynagrodzenia od pracodawcy to
    > chyba sąd powinien to uszanować.
    Wg mnie nie tędy droga. Ustawa jest aktem prawnym zawierającym normatywy
    znacznie wyższego rzędu niż umowa o pracę czy aneks do niej. Przesadzając
    nieco - w takiej umowie można wszak zawrzeć zapis, że np. nie wolno mi
    wręczać policji dokumentu stwierdzającego tożsamość lub zatrzymywać się do
    kontroli drogowej. I co?
    Interesują mnie prawne określenia zakresu informacji, których należy
    udzielić konkretnym organom i w konkretnych sytuacjach.
    Przykładowo - policjant pyta o miejsce zatrudnienia przy okazji zatrzymania
    w związku z popełnieniem czynu podlegającego jurysdykcji SG. Muszę udzielić
    tej informacji, czy nie i na jakiej (szczegółowo) podstawie? Bo uważam, że
    może poznać moje dane osobowe (imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia,
    adres zameldowania, pesel) niezbędne do skutecznego wszczęcia postępowania.
    Są one zawarte w dokumencie tożsamości.
    A jeśli legitymuje mnie indywiduum ze SM bo źle zaparkowałem? To co, może
    wymagać odpowiedzi kim jestem z zawodu?!

    Jotte