  • 1. Data: 2005-04-13 06:22:46
    Temat: ugoda z WARTA
    Od: "Sebastian W" <s...@g...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Moje pytanko jest nastepujace:
    Warta jako ubezpieczyciel sprawcy wypadku nie chce zwrocic mi pelnych
    kosztow naprawy samochodu z tytulu polisy OC. W zwiazku z zaistaniala
    sytuacja prosze o pomoc adwokata. Jego dzialania doprowadzaja do ugody z
    ubezpieczycielem, jednak kto pokrywa koszty reprezentujacego mnie prawnika
    ktotrego juz oplacilem?
    Pozdrawaim i prosze o odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-04-13 07:20:53
    Temat: Re: ugoda z WARTA
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 08:22:46 +0200, Sebastian W napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczycielem, jednak kto pokrywa koszty reprezentujacego mnie prawnika

    A adwokatat nie wie ?
    U mnie przy ugodzie z PZU w ugodzie zostało napisane że koszty mają mi
    zwrócić. A co masz napisana w ugodzie ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-04-13 08:20:35
    Od: "Sebastian W" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w > A adwokatat nie wie ?
    > U mnie przy ugodzie z PZU w ugodzie zostało napisane że koszty mają mi
    > zwrócić. A co masz napisana w ugodzie ?

    czyli formalnie to juz adwokat tego pilnuje:) Dziekuje za wyjasnienie
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-04-13 10:26:58
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > czyli formalnie to juz adwokat tego pilnuje:) Dziekuje za wyjasnienie

    Powinien. Lepiej mu przypomnij o tym.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-04-13 16:27:49
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Sebastian W napisał(a):
> [...]
    > ubezpieczycielem, jednak kto pokrywa koszty reprezentujacego mnie prawnika

    Jeżeli w ugodzie nie postanowiliście inaczej to ty płacisz za adwokata,
    bo ty go zatrudniłeś.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis