    From: xxxx <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udzielenie informacji w sp z o.o.
    Date: Mon, 6 Apr 2009 22:17:02 +0200

    Był 6 kwiecień 2009 roku (poniedziałek) gdy o godz. 22:07, wszystkim znany
    *causa1980* napisał(a):

    > Nie rozumiem za bardzo, ale odpowiem. Osoba trzecia (nie wspólnik lub
    > członek zarządu, rady nadzorczej etc.) nie może skutecznie domagać się
    > informacji od spółki. Wynika to przede wszystkim z ochrony informacji
    > stanowiących tajemnicę handlową. Jedynymi informacjami jawnym są te
    > zawarte w KRS, jak na przykład sprawozdanie finansowe za poprzedni rok
    > (jest obowiązek ich składania do KRS). Skutkiem powyższego, jeżeli
    > zarząd (lub jeden z członków z zarządu) udzielił informację osobie
    > trzeciej, których nie mógł udzielić (tajemnica handlowa etc.) i z tego
> [...]

    Dzieki za pierwsze słowa. Jesli nie damy rady tu .. skorzystam z propozycji
    i napiszę na maila.
    Jak wspomniałem osoba trzecia miala przyobiecaną informację od wspólnika ..
    znaczącego (powiadoil o tym zarząd). Teraz wystąpila (3 osoba ) do zarządu
    juz z wnioskiem o informacje. Są one jednak szczególowe aż tak iz zachodzi
    obawa o ujawnienie np informacji technicznych. Jak się zachować. Z jednej
    strony przyobiecnae przez wspolnika a z drugiej podejrzenie iż sa one za
    szczególowe. Czy wystąpic do zgromadznia z propozycja podjęcia uchwaly w
    sprawie udzielnia informacji (jako przedmiotem zgromadznia mogą być inne
    sprawy niz te o których mowi wpros przepis ksh stanowiący oi kompetencjach
    zgromadznia) czy tez .. dzilac inaczej.
    W S.A. sprawe moze nie az tak identycznie regulje art 428 (mowi co prawda o
    akcjonariuszu i \informacjidla niego) ale zawsze coś.

    Pzdr

    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei