  • Data: 2008-05-04 17:13:05
    Temat: Re: udostepnianie tresci smsow
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 May 2008 18:38:44 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

    > Nie napisałeś przez jaki czas były/są trzymane te taśmy.
    > Bardziej "upierdliwy" i pracochłonny dostęp to zupełnie nie to samo co
    > bezpowrotne skasowanie.

    Tego nie pamiętam - zajmowałem się tylko bazą. Pamiętam tylko że robiliśmy
    też specjalny raport - kto do kogo dzwonił i kiedy (bez innych danych
    potrzebnych do fakturowania) - wtedy Ci od "raportów dla prokuratury"
    nie korzystali już z normalnego bilingu tylko tego odchudzonego raportu
    (mogli to sobie trzymać na CD).
    W każdym razie takie archiwum poza bazą też kosztowało - ze względów
    bezpieczeństwa nigdy nie była to tylko jedna kopia no i ktoś musiał
    to archiwizować i pilnować.

    Pozdrawiam,
    Henry