  • 11. Data: 2004-11-01 20:01:15
    Temat: Re: uczucia religijne
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net> napisał w
    wiadomości news:2unhlhF2cv19gU1@uni-berlin.de...
    > Nie obchodzi mnie jak prawo jest respektowane. Obchodzi mnie co mowi KK w
    > tym fragmencie. To wszystko.

    Ku Klux Klan (KK K) mówi tylko o tym, że murzyni nie sa równi,

    > Widze ze lubisz trollowac bo tylko tak mozna nazwac ewidentne zaklamywanie
    > tego o co pytam , omijanie wlasciwego tematu i w dodatku mowienie
    calkowicie
    > nie na temat.

    Pytałeś o religię mówiłem o religii.
    Czemu myślisz, że nie na temat?

    > Pytalem jasno: Jak dokladnie KK przedstawia ten temat.

    Klux Klan? to nie wiem.

    > Nic nie pytalem o tym jak sie w Polsce prawa przestrzega , tymbardziej w
    USA - po co wiec o tym mowisz? Musisz sie wygadac, to nie grupie.

    A komu? drzewu? Portretowi blondyna-Jezusa? komu? policjantowi
    Piotrowskiemu?

    > Ja?
    > Ty zaczales swoje pseudoreligijne dywagacje.
    > Ja jedynie zadalem pytanie z prosba o doprecyzowanie artykulu z KK.

    Ale jak go możesz doprecyzować, kiedy te wartości zawarte w nim się
    zdezaktualizowały. np. szacunek wobec szalonego fanatyzmu muzułmańskiego.
    Czyli wartości religijnych Islamu. Jak obrażę uczucia religijne Bin Ladena
    to mnie będą ścigać z polskiego KK? weź się idź pieprznij w łeb jakimś
    drinkiem.

    > Sam sobie cos ubzdurales i jeszcze uznajesz to za prawde.
    > Dobra, mysl sobie jak chcesz - prawa wiec nie ma.
    > Ale kodeksy sa.

    I co z tego, że są? Dzieła Lenina też są w muzeach. Pisane mlekiem.

    > A mnie wlasnie interesuje co maja na mysli i ci co je
    > ustanowili. To wszystko.

    No to pytaj tak. Ci co ustanawiają prawo co macie na myśli niszcząc Naród
    Polski swoimi przepisami? Prawo i sprawiedliwość, czy współżycie w gangu i
    nienarażanie się gangsterom oraz politykom których gangsterzy dopuszczają do
    władzy, aby dla nich kradli?

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 12. Data: 2004-11-01 20:21:51
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Arek" <_...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Mylisz się.

    Udowodnij racjonalnie i materialnie. Ja mogę udowodnić, że go nie ma.
    Większość ludzi na świecie cierpi nadal.
    W twojej głowie może jest, może żyje.

    > I znów się mylisz. Otwórz szerzej oczy, a zobaczysz!

    Ta, mam szeroko otwarte i nie widzę.
    Jahve? czy Moron?

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 13. Data: 2004-11-01 20:41:02
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > Użytkownik "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net> napisał w
    > wiadomości news:2un4qeF2bvvmhU1@uni-berlin.de...
    >
    > Z tego co wiem, to orzecznictwo sadów jest na ten temat nader ubogie. W
    > mojej ocenie uczucia, to coś wewnętrznego, a zatem w sumie każdy obiekt
    > kojarzący się z wiarą, który zostanie publicznie znieważony podlega
    > ochronie - oczywiście pod warunkiem, że po pierwsze znajdzie się osoba
    > pokrzywdzona, a po drugie sprawca zdawał sobie sprawę, ze przedmiot ów
    jest
    > przedmiotem czyjegoś kultu.

    Wytłumaczmy po twojemu, po chłopsku:
    Przychodzi Andrzej Lawa, nasra na chodnik i czczi swoje gówno - "każdy
    obiekt" który kojarzy się z jego wiarą. To jest jego wiara w element
    biologiczny, bo jest na przykład jebnięty jak ty, czy muzułmanie. Przychodzi
    MPO, a on im tłumaczy, że to przedmiot jego kultu.
    Oni gówno sprzątają bo śmierdzi, publicznie znieważając obiekt jego kultu.
    Znalazła się osoba pokrzywdzona - Andrzej Lawa.
    Sprawca MPO był powiadomiony przez niego i zdawał sobie sprawę że to obiekt
    jego kultu, chociaż mogło im się wydawać, że Andrzej Lawa jest pojebany tak
    jak mnie się wydaje, że muzułmanie, niektórzy prawnicy i Robert Tomasik są
    pojebani. Muzułmanie mają obiekt - Allaha a Robert Tomasik - KK.

    > O ile w wypadku powszechnie znanych symboli religijnych kłopotu raczej być
    > nie powinno, bo przecież każdy normalny człowiek, jeśli nawet nie jest
    > katolikiem, to wie jakie znaczenie ma przydrożny krzyż. O tyle przy mniej
    > powszechnych symbolach może to mieć istotne znaczenie.

    Właśnie np. w przypadku czczenia gówna na drodze.

    > Załóżmy, że powołujemy do życia nową wiarę i zaczynamy czcić Dęba
    rosnącego sobie dotąd
    > spokojnie na plantach. Jeśli ktoś w jakiś tam sposób, nawet publicznie
    > znieważy ten przedmiot (załóżmy w jego cieniu załatwi potrzeby
    > fizjologiczne), to o ile nie będzie świadomy obrażania uczuć religijnych
    > innych osób, to przestępstwa nie popełni - moim zdaniem.

    "Twoim zdaniem"
    Przed chwilą ktoś zarzucał trollowi swobodną interpretację PRAWA a tu nagle
    już nie ma numerków z księgi liczb KKK? mamy do czynienia z JEGO Allaha
    Roberta Tomasika subiektywnym zdaniem proszę proszę.
    Nazwać go trollem?

    > Wszak za relikwie uznawano w Kościele Katolickim na przykład
    > różne przedmioty, nie zawsze oczywiście związane z religią.

    A w niektórych wiarach w Afryce nawet drewnianego fallusa.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 14. Data: 2004-11-01 21:15:34
    Od: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>

    > Ku Klux Klan (KK K) mówi tylko o tym, że murzyni nie sa równi,

    Bez obrazy, ale udajesz idiote?
    Co ma Ku Klux Klan ma prawa? Skoro jeden skrot oznacza dwie rozne rzeczy a
    jestesmy na grupie o tematyce prawnej wiec wiadomo ze mowie o czyms
    zwiazanym z prawem. A Ku Klux Klan nie jest z prawem zwiazany.

    > calkowicie
    >
    > Pytałeś o religię mówiłem o religii.

    Gdzie pytalem?

    > Czemu myślisz, że nie na temat?

    Bo mi chodzi o prawna informacje, nie religijna. Dlatego nie na temat.

    > Klux Klan? to nie wiem.
    >

    > A komu? drzewu? Portretowi blondyna-Jezusa? komu? policjantowi
    > Piotrowskiemu?

    Skoro masz problem ze nie masz do kogo mowic - zacznij mowic do siebie.
    Przynajmniej ktos Cie wyslucha.

    > Jak obrażę uczucia religijne Bin Ladena
    > to mnie będą ścigać z polskiego KK?

    Czy ja tak twierdzilem ? Czy pytalem Cie o to jakie religie obejmuje ten
    zapis? Nie? To po cholere o tym piszesz?
    Mnie interesuja jedynie prawne definicje pewnych kwestii. PRAWNE a nie Twoje
    urojone. Jest to jasne?
    Wow, nagle tez KK przestales rozumiec jako "Ku Klux".

    --
    Jakub Gębczak

  • 15. Data: 2004-11-01 21:16:53
    Od: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>

    > Ja mogę udowodnić, że go nie ma.

    Zapraszam na pl.soc.religia.
    Tam sie wiec wypowiedz.

    > Większość ludzi na świecie cierpi nadal.

    Ty nam za to udowodnij to stwierdzenie.

    > Ta, mam szeroko otwarte i nie widzę.
    > Jahve? czy Moron?

    I co ty mozesz wiedziec o religii skoro nawet "Jahwe" nie potrafisz
    poprawnie zapisac?

    --
    Jakub Gębczak

  • 16. Data: 2004-11-01 21:20:44
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Jakub Gębczak wrote:

    > Nie jestem prawnikiem, nie dotarlem tu do zadnych komentarzy :)
    > Bylbym wdzieczny za cytat badz za drobna wskazowke gdzie mozna znalezc
    > doprecyzowania.

    Komentarz do KK. Mozna je znalezc w bibliotekach ( polecam ), w ksiegarniach
    ( nie polecam, bo drogie ). Charakteryzuja sie tym, ze maja bardzo duzo
    stron ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 17. Data: 2004-11-01 21:21:07
    Od: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>

    Dziękuję za rzeczową odpowiedz.
    Moze powiem dokladniej o co chodzi.

    Otoz chodzi mi o stwierdzenie czy nastapil fakt obrazenia uczuc religijnych
    przez autora niniejszych obrazow:
    http://najwyzszaprawda.terramail.pl/profanacja.html
    (ostrzegam : wulgarne , prymitywne i bezsensowne)

    Czy prawo narusza tez osoba publikujaca na stronie owe materialy?

    Jesli tak (jedno i/lub drugie) , to czy podpada to pod jakies inne jeszcze
    artykuly niz wspomniany art.KK ?
    Czy mozna w ogole pod ten artykul to przypisac jako naruszenie prawa?

    Dziekuje za gory za pomoc.

    --
    Jakub Gębczak

  • 18. Data: 2004-11-01 21:22:46
    Od: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>

    > Komentarz do KK. Mozna je znalezc w bibliotekach ( polecam ), w
    > ksiegarniach ( nie polecam, bo drogie ).

    Poszukam, aczkolwiek sam jestem w temacie niezorientowany.
    Czy jesli sam dysponujesz tymi materialmi to moglbys wstukac na grupe
    jedynie krotka definicje owych "uczuc religijnych"?

    > Charakteryzuja sie tym, ze maja
    > bardzo duzo stron ;)

    Jak wszystkie ksiazki o prawie :)

    --
    There are 10 types of people in the world;
    Those who understand binaries and those who don't

    Opinie tu przedstawione reprezentują jedynie mój prywatny pogląd i nie
    przedstawiają stanowiska organizacji z którymi jestem związany.
    Jakub Gębczak

  • 19. Data: 2004-11-01 21:57:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jakub Gębczak napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > artykuly niz wspomniany art.KK ?
    > Czy mozna w ogole pod ten artykul to przypisac jako naruszenie prawa?

    A jak Ty to odebrałeś? Narusza to Twoje uczucia religijne?

    --
    JOHNSON :)

  • 20. Data: 2004-11-01 22:23:03
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net> napisał w
    wiadomości news:2unnbmF2c7tjhU1@uni-berlin.de...
> [...]
    > jestesmy na grupie o tematyce prawnej wiec wiadomo ze mowie o czyms
    > zwiazanym z prawem. A Ku Klux Klan nie jest z prawem zwiazany.

    Jak to nie? Oni ustalają na południu USA swoje prawa, tak jak swoje prawa
    ustalają policja i prawnicy w Polsce.
    np. włączają koguty, sygnał i gonią gościa po drodze jak kryminalistę, żeby
    potem powiedzieć: "nie popełnił pan wykroczenia, może pan jechać to była
    tylko kontrola drogowa".

    > Skoro masz problem ze nie masz do kogo mowic - zacznij mowic do siebie.
    > Przynajmniej ktos Cie wyslucha.

    Kto?

    Zapluty Karzeł Reakcji