    From: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uczucia religijne
    Date: Mon, 1 Nov 2004 17:57:17 +0100

    Użytkownik "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net> napisał w
    wiadomości news:2un4qeF2bvvmhU1@uni-berlin.de...
    > Jak definiowane przez prawo jest pojecie "uczucia religijne" zawarte w
    > art.196 kk ?
    >
    > Cytuje :
    >
    > Art. 196 Kto obraża ***uczucia religijne*** innych
    > osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce
    > przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega
    > grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Ten kodeks jest nieaktualny, bo np. Allah to ojciec i Bóg świrniętych
    fanatycznych terrorystów arabskich .
    Chrystus już nie żyje, więc nie może założyć sprawy o obrazę. Skoro nie żyje
    i jego zwłoki rozłożyły się jak każde zwłoki, więc go nie ma. Jak można
    oskarżyć kogoś za obrażanie czegoś czego nie ma. Istnieje on tylko w
    wyobraźni ludzi, którzy wierzą że przyjdzie i im pomoże, a jego nie ma i nie
    może pomóc np. głodującym i niedojadającym dzieciom w Polsce, czy w innych
    krajach.

    Biblia i Bóg chrześcijan pochodzą z Izraela od żydów, którzy wprowadzili tu
    w Polsce religię Boga Izraela poprzez takich jak święta inkwizycja i zakon
    krzyżacki, wypalający oczy i odcinający języki Polakom, którzy nie chcieli
    się nawrócić. Wprowadzono tu religię żydowską prawie siłą, aby biedni
    słowianie, niegdyś poganie wierzący w Boga-słońce+przyroda pracowali za
    półdarmo i dawali się żydom, komunistom i neofaszystom wykorzystywać ,
    oczekując obiecanej nagrody w wymyślonym przez żydów niebie. Wprowadzono tu
    religię pochodzącą z terenów Palestyny i Izraela aby łatwiej było robić
    interesy na naszym Narodzie. Więc teraz tylko w Izraelu można wnieść pozew.
    To tak na wszelki wypadek, gdybyś chciał dowodzić, że nie mam racji bo moje
    wyznanie właśnie jest takie nijakie.

    > Czy jako przedmiot czci religijnej mozna uznawac jednoznaczne symbole
    > religijne (np. krzyz z Chrystusem na nim)

    Przestań. :))) To by trzeba wszystkich medalikarzy z Częstochowy pozamykać,
    bo robiąc kasę na śmierci Jezusa jak żydzi na bibliach i obrażają uczucia
    religijne wielu osób. Jeżeli czytałeś biblię Stary i Nowy testament tam
    wyraźnie Chrystus prosił, aby nie robić sobie podobizn. A już tym bardziej
    nie pięknego blondyna aryjskiego, którego wizerunek przywiózł do Polski
    Urlich Von Jungingen i jego zakon krzyżacki.

    > badz tez postacie zwiazane z
    > kultem religijnym ? (np. Papiez badz Chrystus) ?

    Chrystus zmarł i nie ma po nim śladu, o czym świadczy sprawiedliwość jaka
    jest w Polsce. więc jak wyżej. Papież jest klawy gość i jeśli nawet go ktoś
    obrazi to w swojej mądrości potrafi on wyciągnąć pozytywne wnioski i nie
    rzuca się na gościa jak Andrzej Lawa czy Robert Tomasik. Ostatnio dali
    Papieżowi Ferrari w prezencie w dowód wdzięczności. Może da mi nim pojeździć
    do pracy jak mu się znudzi dodawanie gazu i ruszanie z kopyta. ;)

    Zapluty Karzeł Reakcji