  • 1. Data: 2004-02-12 19:47:46
    Temat: uczeń & nauczycielka!!!
    Od: "Tina" <e...@o...pl>

    Moj chłopak jest uczniem w szkole, w któraj ja pracuję jako nauczyciel;
    jednak go nie uczę. Czy taki związek jest zakazany przez prawo?

    Dzięki za wszelkie odpowiedzi i informacje.

    Tina&Martini

  • 2. Data: 2004-02-12 19:58:16
    Temat: Odp: uczeń & nauczycielka!!!
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Raczej nie etyczny tylko narazie .

  • 3. Data: 2004-02-12 21:37:58
    Temat: Re: uczeń & nauczycielka!!!
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Użytkownik "Tina" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Moj chłopak jest uczniem w szkole, w któraj ja pracuję jako nauczyciel;
    > jednak go nie uczę. Czy taki związek jest zakazany przez prawo?

    Co do tematu - zakladamy ze nie mowimy o szkole podstawowej? bo jesli
    chlopak ma ponizej 15 lat to moga sie zaczac problemy... ;-P

    A poza tym chcialem tylko zyczyc powodzenia, wiem jak to jest (tyle ze ze
    strony ucznia :-D )

    Pozdrawiam,
    N.

  • 4. Data: 2004-02-12 21:52:28
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Tina" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moj chłopak jest uczniem w szkole, w któraj ja pracuję jako nauczyciel;
    > jednak go nie uczę. Czy taki związek jest zakazany przez prawo?

    Przecież to nie rodzina, prawo nie zna określenia
    "mój chłopak".
    Chyba nie stoi nic na przeszkodzie, aby nauczyciel
    miał w klasie nawet swoją najbliższą rodzinę.
    Przy takim zakazie dzieci z miejscowości, gdzie jest
    np. jedna szkoła, musiałyby emigrować - trzeba byłoby
    jeszcze określić minimalną odległość od szkoły, gdzie
    nauczycielami są ich rodzice.

  • 5. Data: 2004-02-13 17:28:57
    Od: "Tina" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Tina" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Moj chłopak jest uczniem w szkole, w któraj ja pracuję jako nauczyciel;
    > jednak go nie uczę. Czy taki związek jest zakazany przez prawo?

    ps.ja jestem po licencjacie,a on w ostatniej klasie technikum.

  • 6. Data: 2004-02-14 00:57:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 12. lutego 2004 22:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcyś:

> [...]
    > np. jedna szkoła, musiałyby emigrować - trzeba byłoby
    > jeszcze określić minimalną odległość od szkoły, gdzie

    No właśnie, ale romanse nauczyciela z uczniami są chyba właśnie czymś
    niekoniecznie właściwym. Bo w końcu może zaistnieć podejrzenie, że
    wykorzystuje uczniów.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)