eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! › Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Tue, 15 Feb 2005 11:43:10 +0100

    > -odnośnie policji: tam gdzie mieszkam teren obsługuje polisja "wiejska"
    nie
    > miastowa, wszyscy się znają , ja jestem tym nowym, zresztą to się słyszy
    > jakie są układy w terenie i "subiektywizm" ich działania...

    tak wiec sie wporwadziles ze swoimi nowymi zasadmi tak?
    no ja tez takiego sasiada mialem, jego interwencje konczyly
    sie dluzszym dla niego cierpieniem ..

    > - miejscowe pijaczki i łysi lubią głośną muzykę, głośne rozmowy samochody
    > itp..... latem przed knajpą jest ogródek.....

    czyli teraz rozmowy i samochody dochodza..... jednak jestes typowym
    pieiaczem

    > np Windows, nielegalne kopie płyt z muzyką, chyba za to są inne paragrafu
    niż
    > te związane z nie opłacaniem tantiem

    a masz dowody na to ze posiadaja nieleglane oprograowanie i muzyke?
    (po skonczonym postepowaniu policja bedzie miala obowiazek podac im dane
    osoby ktora doniosla,
    bo jak pisalem zglasszanie przestepstwa ktorego niema jest karalne, wiec na
    1000000% sam sie wpieprz.,
    nie sadze by w knajpie mieli nielegalny soft)

    dodam ze fakt iz puszczaja muzyke z zielonych plytek nie swiadczy o tym
    ze sa one pirackie. Moga sobie skladanki robic ,zeby im sie nie walalo po
    klakdziesiat plyt .

    > czy ktoś ma pomysły na jakieś nietypowe sposoby rozwiązania problemu

    wyprowadzic sie na wies.

    P.