eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! › Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Mon, 14 Feb 2005 14:41:58 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pc81.pszczynska.silesianet.pl

    jarosław sadej napisał(a):
    > W nawiązaniu do twojej wypowiedzi:
    >
    > - policja sprawia wrażenie skorumpowanej,
    >
    > - sąsiada nie zrozumiem, on nie miał prawa otwierania knajpy...

    [....ciach resztę]

    Może ty go po prostu nie lubisz?
    Jak czytam o doniesieniu o piractwie, to wydaje mi się, że po prostu
    chcesz mu dokopać i tyle.

    jeżeli ma knajpę nielegalnie, to szukaj na drodze administracyjnej, jak
    są zgłoszenia na policję, to dowiedz się, czy sprawie nadano bieg,
    jeżeli nie to idź wyżej. Policja może być kupiona lokalnie, ale raczej
    nie wyżej.

    BTW cóż nie żyjemy na pustyni. Ja mam pod nosem korki i autostradę,
    smród i kopalnie. Ty masz knajpę. Niestetu prawo mówi, że do pewnego
    poziomu uciążliwości trzeba się przyzwyczaić.
    Albo kupić 500 hektarów i postawić dom w środku...

    MAc