eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! › Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    From: "jarosław sadej" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Mon, 14 Feb 2005 12:23:39 +0000 (UTC)

    W nawiązaniu do twojej wypowiedzi:

    - policja sprawia wrażenie skorumpowanej, nic nie robi, a po którymś wezwaniu
    ten właściciel knajpy nam groził (wiązanka wulgaryzmów i grożenie że się
    zemści - sorry mam małe dzieci.....),

    - sąsiada nie zrozumiem, on nie miał prawa otwierania knajpy... wypudował dom
    mieszkalny (projekt i nadzór załatwiała mu pracownica wydziału architektury w
    gminie - na pewno naruszyła konflikt interesów) jest to osiedle mieszkalne,
    plan zabudowy obowiazywał do 2003 i i wg niego nie mozna było tam wprowadzać
    działalności ..... zresztą jak można komuś przez cały cas dudnić potęznym
    nagłośnieniem....

    -w okolicy narażonej na uciążliwość jest 5 sąsiadów, którzy albo się boją
    albo się kumpluja, ja jestem najbardziej narażony na chałas, zadowolonych
    jest większość miejscowych pijaczków

    Przy okazji interesuje mnie:
    - wątek sprzedazy alkoholu nieletnim: mam zrobione zdjęcie i chyba mógłbym
    liczyć na pozytywne zeznanie tego nieletniego, ale czy to wystarczy (ustawa
    chyba przewiduje odebranie koncesji, ale jak z egzekwowaniem tego prawa)

    - watek konfliktu interesu jaki powatał gdy pracownica gminy załatwiała
    kompleksowo (projekt, nadzór, zgode w gminie) na lokal, czy to bedzie
    skutkowało że ją wyleją , czy dostanie się burmistrzowi, czy decyzja bedzie
    cofnieta?

    - gdy lokal się budował, śąsiad graniczący pustą działką do budowanej knajpy
    dostał pismo ze starostwa że będzie sie budował lokal mieszkalny, potem juz
    nie był informowany że jest zmiana sposobu przeznaczenia, czy wzwiązku z tym
    mozna przywrócić bieg sprawie i przeprowadzić zmasowany atak

    - zakładam że gość odtwarza pirackie płyty i ma komputer z nielegalnym
    oprogramowaniem, czy moge to wykorzystać, słyszałem że ktoś dostał kiedyś
    kare (potęzną), jak z egzekwowalnością przepisów o prawie autorskim

    generalnie chciałbym mieć dużo pewności by podjąć walkę

    przy okazji: wszystkim chcącym się wyprowadzić z miasta do terenów o
    zmniejszonej ilości ołowi w powietrzu, polecam gorąco przemyśleć to 100xrazy