  • Data: 2003-08-20 08:46:05
    Temat: Re: ubezpiecznie domu w Compensa
    Od: "" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ubezpieczam regularnie w Filarze - maja chyba najlepsze warunki
    > tylko obsluge podla... ale co zrobic.
    > Mozna tam oddzielnie ustalic wysokosc ubezpieczenia na wypadek pozaru,
    > wlamania itd. Wiadomo ze pozar zniszczy wiecej niz zlodzieje beda w
    > stanie wyniesc :-)

    Rok temu szukałem najtańszej oferty na rynku i po przejrzeniu kilkunastu
    ofert okazało się, że jest to Cigna-Stu - składka za ubezpieczenie ruchomości w
    domu (kradzież, pożar, zalanie itp. + OC) wynosi tylko 1%. W Filarze było to
    chyba około 1.2%.
    Ubezpieczyłem, przez rok nic się nie stało i się zniechęciłem :) Może to i
    lepiej...

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl