  • 1. Data: 2005-09-27 21:01:35
    Temat: ubezpieczenie komunikacyjne OC - pytania
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Witam, mam takie pytanie.

    Właśnie kończy mi się ubezpieczenie OC w pewnej firmie. Dokładnie za godzinę
    :)
    Umowa została wypowiedziana, bo chcę zmienić ubezpieczyciela , jako że
    dotychczasowy zdrożał bardzo...
    Mam pytanie - jak szybko muszę (o ile muszę) zawrzeć nową umowę ? (chwilowo
    będę jeździł tramwajem :)

    Oraz druga sprawa - mam tylko 20% zniżek, jako że długo nie miałem samochodu
    zaarejestrowanego na mnie, i mam "staż" ubezpieczeniowy dopiero od 2 lat.
    Czy jest prawdą, że jeżeli dopiszę jako 2 właściciela mojego samochodu
    mojego ojca, który ma 60 % zniżki, to przy ubezpieczaniu będą uwzględniane
    te jego zniżki ? Jeżeli tak, to czy w czasie trwania takiej umowy
    "wspólnej", moje zniżki także "rosną" z czasem ?

    pozdrawiam.
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-09-28 06:42:58
    Temat: Re: ubezpieczenie komunikacyjne OC - pytania
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Sundayman napisał(a):
    > Witam, mam takie pytanie.
    >
    > Wła?nie kończy mi się ubezpieczenie OC w pewnej firmie. Dokładnie za godzinę
    > :)
    > Umowa została wypowiedziana, bo chcę zmienić ubezpieczyciela , jako że
    > dotychczasowy zdrożał bardzo...
    > Mam pytanie - jak szybko muszę (o ile muszę) zawrzeć nowš umowę ? (chwilowo
    > będę je?dził tramwajem :)
    Musisz zawrzec ja najpozniej w dniu konczenai sie starej umowy. Nie moze
    byc zadnej przerwy w waznosci OC, musi byc ciaglosc (fakt jezdzenia
    tramwajem, nieuzywania samochodu nikogo nie interesuje)
    > Oraz druga sprawa - mam tylko 20% zniżek, jako że długo nie miałem samochodu
    > zaarejestrowanego na mnie, i mam "staż" ubezpieczeniowy dopiero od 2 lat.
    > Czy jest prawdš, że jeżeli dopiszę jako 2 wła?ciciela mojego samochodu
    > mojego ojca, który ma 60 % zniżki, to przy ubezpieczaniu będš uwzględniane
    > te jego zniżki ?
    Tak, ale chyba ten ktos musi byc wspolwlascicielem samochodu.
    > Jeżeli tak, to czy w czasie trwania takiej umowy
    > "wspólnej", moje zniżki także "rosnš" z czasem ?
    Tak, rosna

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl