  • Data: 2005-10-23 11:29:57
    Temat: Re: trzecia tura wyborow
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kandydatów. Gdybym na któregoś zagłosował, sumienie nie dałoby mi spać
    > przez następne pięć lat...

    Wiesz, naprawde mialem podobny dylemat, tylko ze w pierwszej turze. Teraz po
    prostu wiem, ze jest ktos, kto moze bardziej zaszkodzic, niz ten drugi. I po
    takim rachunku przyszlych zyskow i strat wybor okazal sie jasny. Co innego,
    ze do takiej analizy trzeba wiedziec tez troche o programach dwoch partii,
    ktorych nasze dwie kaczki reprezentuja. Tak czy owak - beda sie z nas
    smiac... ale chcialbym, zeby sie smiali mniej.

    Pozdrawiam,

    Tiger