    From: " " <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: troche smierdzaca sprawa
    Date: Fri, 1 Aug 2008 18:03:57 +0000 (UTC)

    Mecenas <m...@o...pl> napisał(a):

    > em zainteresowany
    > rzyszla odpowiedz
    > piewajaca. Z pierwszej
    > m zarzadu - w
    > e, na razie takze tylko
    > o wiadomo) dowiedziec i
    > ki ustawe/artykul/ustep
    > c szanse
    > hce doprowadzic do
    > tosci.
    > ylko,ze go
    > jomosci". Co moge

    > Teraz już nic. trzeba było brać aktywny udział w przetargu.

    Nie bylo zadnego przetargu. Poza tym oglasza sie wyniki przetargow, a tu dostalem
    tylko odmowe, i
    informacej,ze inna oferta jest korzystniejsza (w przetargach podaje sie uczestnikow i
    ujawnia sie
    kwoty ofert na koncu). Stad pytanie na co sie powolac przy zadaniu ujawnienia tej
    "korzystniejszej
    oferty".

    Mikolaj