  • 1. Data: 2006-07-16 18:58:02
    Temat: towar niezgodny z umowa
    Od: sd <s...@s...com>

    witam

    chcialbym abyscie poradzili mi cos w kwestii w ktorej mniej wiecej cos
    wiem, ale nie do konca i nie za bardzo mam argumenty 100 procentowe

    otoz w sklepie internetowym przeczytalem opis towaru (branza
    komputerowa) i zamowilem go bo mi sie spodobal - nawet nie za bardzo
    zwracalem uwage na cene, zazyczylem fakture na firme.
    towar pojechalem odebrac osobiscie do siedziby firmy (byla taka
    mozliwosc) i dostalem towar o gorszych parametrach niz te w opisie
    produktu ktory chcialem kupic.

    moge isc teraz do siedziby firmy i co dalej?
    powiedziec ze towar niezgodny z umowa i tyle?
    chodzi mi o to ze byla wystawiona faktura - czy jestem traktoeany jako
    profesjonalista i inne zasady sa niz w przypadku kupna przez zwykla osobe?
    troche gubie sie w tym wszystkim bo nie siedze w prawie.
    moge napotkac na jakies problemy ze strony sprzedajacego typu obciazenie
    mnie kosztami 22% ceny towaru czy cos w tym stylu?

    prosze o sugestie, jakies pomysle ktore wam przyjda do glowy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-16 20:40:35
    Temat: Re: towar niezgodny z umowa
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "sd" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie kosztami 22% ceny towaru czy cos w tym stylu?
    >
    > prosze o sugestie, jakies pomysle ktore wam przyjda do glowy

    niezgodnosc towaru z umowa tyczy sie sprzedazy konsumenckiej a nie na firme

  • 3. Data: 2006-07-16 21:44:53
    Od: sd <s...@s...com>

    AnyMouse napisał(a):

    > niezgodnosc towaru z umowa tyczy sie sprzedazy konsumenckiej a nie na firme

    w takim razie moglby mi ktos poradzic co w takim wypadku mam zrobic?

  • 4. Data: 2006-07-17 03:16:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    sd napisał(a):
    > w takim razie moglby mi ktos poradzic co w takim wypadku mam zrobic?

    a kupiłeś 'na firmę'? faktura nie przesądza
    jeśli tak, to zainteresuj się przepisami kodeksu cywilnego o rękojmi

    KG

  • 5. Data: 2006-07-17 08:05:58
    Od: sd <s...@s...com>

    kam napisał(a):

    > a kupiłeś 'na firmę'? faktura nie przesądza
    > jeśli tak, to zainteresuj się przepisami kodeksu cywilnego o rękojmi

    kupilem jako osoba, faktura wzialem na firme