  • 1. Data: 2004-12-13 13:24:03
    Temat: Re: to co z tym zrobic?
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    >z tego co mi wiadomo to juz ogloszono upadlosc AP, tzn nie znam sie na
    > prawie i moj polski jezyk limituje sie do spraw prostych lub
    > filozoficznych.
    > Zaplacilem za bilet we wrzesniu karta kredytowa z inteligo, chcialbym
    > zeby mi ktos powiedzial jesli to mozliwe w skrocie czy mam szanse na
    > zwrot pieniedzy i w jakim sposob postapic wobec mojego banku.

    Bank do tego nic nie ma, w Inteligo nie ma takich ubezpieczen, które by
    pokryly straty. Musisz czekac, a byc moze syndyk cos wyciagnie z majatku,
    choc na to bym nie liczyl (niewielki majatek, wiekszosc w leasingu). Moze
    skorzystasz z oferty któregos z konkurentów - maja dosc ciekawe oferty dla
    zostawionych na lodzie przez airpolonie.
    Pozdrawiam,
    Beniamin