  • 1. Data: 2004-09-22 16:49:18
    Temat: test
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    ---
    Brak wirusków

  • 2. Data: 2004-09-22 16:59:36
    Temat: Re: test
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Arqadius nabazgrał:

    > ---
    > Brak wirusków

    a idz se na alt.pl.testy

    --
    Pozdr.Richat
    oklejona White Fela 1.3 Mpi + LPG
    nieoklejony Author czerwień meksykańska 7-mio biegowy :-)
    Katowice - Bytom

  • 3. Data: 2004-09-22 22:35:18
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Przepraszam, ale czasami to mnie szlag trafia jak musze pracowac z tym
    cholernym Outlookiem :( Cos co ma byc wyslane nie jest a inne rzeczy jak
    najbardziej :( no i nie wspomne o wielokrotnych powtorzeniach tekstu i
    wiadomosci, grrrrrrrrrr

    ---
    Brak wirusków

  • 4. Data: 2004-09-22 22:49:45
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Arqadius" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ale czasami to mnie szlag trafia jak musze pracowac z tym
    > cholernym Outlookiem

    OE przy wlasciwej konfiguracji jest dosc przyzwoiym czytnikiem postów. Nie
    zrzucaj swego lenistwa i niewiedzy na program. Jak ci sie nie podoba OE to
    zainstaluj inny newsreader tylko nie smiec tutaj.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-09-22 22:59:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, Arqadius wrote:

    >+ Przepraszam, ale czasami to mnie szlag trafia jak musze pracowac z tym
    >+ cholernym Outlookiem :(

    Szef ci kazał ?? ;)
    Jak lubisz klikać to obejrzy Xnews. Jak wolisz pisać :) to można
    rozpatrzeć pine... (ma wady, ale ma SZYBKĄ obsługę - bo wszystko
    pod CTL- lub ALT- !)

    >+ Brak wirusków

    ...szukasz ?? ;)
    Możemy pomóc....

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-09-23 07:06:29
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    [...
    > OE przy wlasciwej konfiguracji jest dosc przyzwoiym czytnikiem postów. Nie
    > zrzucaj swego lenistwa i niewiedzy na program. Jak ci sie nie podoba OE to
    > zainstaluj inny newsreader tylko nie smiec tutaj.
    ...]

    O wielki, wszystkowiedzacy SQLwysyn'u, tak jak wielu ludzi korzystam z tego
    cuda w pracy i nie mam mozliwosci wymiany na cos innego, to po pierwsze. Po
    drugie to chyba sie nie znamy abys mogl(a) zarzucac mi cokolwiek a tym
    bardziej niewiedze czy tez lenistwo. Po trzecie to wiedz ze nawet "OE przy
    wlasciwej konfiguracji" potrafi wyczyniac male cyrki, a jesli tego nie wiesz
    to mozna wnioskowac ze wogole niewiele widziales. Na koniec pamietaj, ze
    odpowiadajac na takie posty tez zasmiecasz grupe SQLwysyn'u :)

    EOT

  • 7. Data: 2004-09-23 15:52:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Po trzecie to wiedz ze nawet "OE przy
    > wlasciwej konfiguracji" potrafi wyczyniac male cyrki, a jesli tego nie
    wiesz
    > to mozna wnioskowac ze wogole niewiele widziales.

    Jakie cyrki?
    Znikanie postow - nastawienie parametru w opcje/konserwacja
    Brak odczytu postów - ustawienia synchronizacji

    Jesli ci cos nawala to raczej nie OE tylko serwer newsów z którego
    korzystasz.

    I nie ja zaczalem watek NTG. Zamiast grzecznie przeprosic jeszcze sie w
    polemiki wdajesz. A paszol.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2004-09-24 06:47:10
    Od: Richat <r...@t...pl>

> [...]

    > cholernym Outlookiem :( Cos co ma byc wyslane nie jest a inne rzeczy jak
    > najbardziej :( no i nie wspomne o wielokrotnych powtorzeniach tekstu i

    mozilla jest spoko
    --
    Pozdr.Richat