    Date: Mon, 24 May 2010 13:48:00 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tesciowa :/

    W dniu 24-05-2010 13:20, Mark pisze:

    > LOL, chcesz mu poradzic walke poprzez sad z wlasna tesciowa?:)

    Gość pyta na prawie, nie na psychologii więc chyba oto mu właśnie chodzi.

    Swoją drogą każdy ma taką teściowa na jaką zasłużył. To nie jest kara boska.
    Niech delikwent pomyśli, że ta kobieta wychowała jego żonę - więc albo
    nie jest taką wiedźma albo żona się tak dobrze maskuje. Na razie.

    Niech może kolega otwarcie porozmawia z teściową. Chyba się nie brzydzi?
    I nie boi?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813