  • Data: 2019-02-05 18:36:58
    Temat: Re: termin żądań finansowych
    Od: "Kasia" <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz
    > Co cię w tym śmieszy?
    > Mają do tego prawo.-- Liwiusz

    To wyobraź sobie że kupujesz w sklepie mydełko fa na fakturę (średnio
    codziennie coś tam kupujesz) a za 3 lata sklep przysyła ci fakturę
    korygującą że niby kupiłeś wtedy mydełko Dove a ono jest droższe 2 razy i
    musisz dopłacić. Ciebie to nie śmieszy?

    Nie wiem czy mają prawo, nie wiem co mają w regulaminach, bo sami je sobie
    wymyślają, mają tam sformułowania niezgodne z prawem, sami je bez mojej
    zgody zmieniają, sami ich nie przestrzegają, dlatego pytam się jak wygląda
    sprawa od strony oprawnej.

    Dla mnie to wygląda na nękanie. Jeśli faktycznie mają do tego prawo, to
    zastanawia mnie kwestia ściągalności takiej faktury korygującej, jeśli nie
    zapłacę?
    Napiszę im że faktura jest bezpodstawna i jeśli się nie zgadzają, to mają
    prawo dochodzić swoich praw sądownie. Jakie mają szanse coś udowodnić? (nie
    wiem czy faktura korygująca jest należna, czy nie, bo po tylu latach nie
    wiem jakie mydełko tamtego dnia kupowałam)