    From: desilencio <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: termin wypowiedzenia wynajmu
    Date: Sat, 4 Dec 2004 20:07:38 +0100

    On 4 Dec 2004, burt30 wrote:
    > podwyżka?
    > Wchodzę na górę, bo mnie olewacie.. a to dla mnie ważne

    "najpozniej na koniec miesiaca kalendarzowego" = nowa wysokosc czynszu
    moze stac sie obowiazujaca tylko z pierwszym dniem miesiaca
    kalendarzowego: 1 stycznia, 1 lutego, etc.

    "miesieczny termin wypowiedzenia" = od dnia wypowiedzenia do dnia jego
    skutecznosci, to jest dnia, w ktorym obowiazuje nowa stawka, musi
    uplynac co najmniej miesiac.

    Zatem w Twoim wypadku wypowiedzenie 31 grudnia powoduje, ze nowa
    stawka obowiazuje od 1 lutego. Podobnie wypowiedzenie dokonane w
    jakimkolwiek innym dniu w grudniu.