    From: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: telefon kom. i dziwna sprawa
    Date: Sun, 17 Feb 2002 20:03:21 +0100

    Użytkownik Raku <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4omp6$101$...@n...tpi.pl...
    > a własne jak to jest z tymi fakturami
    > na fakturze nie widnieje żaden mój podpis - więc jak może ona być
    podstawą
    > do ściągania należności przez operatora ? Jedyny podpis składam na
    umowie -
    > a co w przypadku gdy umowy nie można rozwiązać (np. faxy i listy nie
    > przemawiają do operatora lun "nie docierają") z winy dostawcy, po
    czym
    > oczywiście na czas dostarcza nam nowych faktur.

    Nie musi byc podpisu na fakturze - dales upowaznienie w umowie.

> [...]
    pogniewała
    > i zerwała umowę przed czasem. Zapłaciła nawet karę za zerwanie w
    wysokości
    > 500 zł.
    > Po prawie 1,5 roku dzwoni pan z działu windykacji i mówi, że ma
    niezapłacone
    > 2 faktury + odsetki. Oczywiście jak się łatwo domyśleć nie ma
    pokwitowań,
    > kto trzymał by świstki przez prawie 2 lata (ma teraz nauczkę).
    >
    > Teraz mam pytana:
    > 1. Umowa jest zerwana (przypominam kara zapłacona) - czy Idea może

    Jest przeciez zawsze data rozwiazania umowy.

    > 2. Facet zadzwonił na numer prywatny domowy - czy po zerwaniu umowy
    operator
    > nie powinien zaprzestać przetwarzania danych osobowych i skasować je
    ?

    Powinien, nie zakonczyl jednak jeszcze rozliczenia i nie skasowal (oni
    tego tak naprawde nie robia takze po calkowitym rozliczeniu)

    > Jeżeli ładnie poinformuje operatora, że nie życzę sobie aby moje
    dane
    > podlegały przetwarzaniu to czy ma obowiązek ich usunięcia ?

    Ma, jesli juz Cie nic z nim nie laczy.

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl