  • 1. Data: 2005-04-16 14:45:27
    Temat: tele2
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Drodzy grupowicze, dzisiaj zgłosiła się do mnie w nader dziwny na pewno
    znana Wam firma KRUK z Wrocławia.
    Otrzymałam pocztówkę z podanym numerem telefonu i prośbą o kontakt.
    Zadzwoniłam co by sie dowiedzieć o co chodzi.
    Wyjkaśniono mi, iż zalegam wobec TELE 2 z płatnościami z maja 2003.
    IPrzeszukałam dokumenty i wspomnianego (ale również innych) rachunku nie
    mogę znaleźć.
    Mam nadzieję, że gdzieś to jeszcze uda mi się wygrzebać. Z Tele2 korzystałam
    przez 4 miesiące potem przeszłam do innego operatora.
    Zastanawiam się, dalczego dopiero teraz firma zwróciła sie do mnie o zapłatę
    zaległości z 2003 roku.
    Interesuje mnie jak długo mam obowiązek trzymać takie rachunki oraz czy
    potwierdzenie salda na koniec 2003r. z wykazaniem 0 zaległości rozwiązuje
    sprawę. Pani z Kruka twierdzi, ze to jakaś pomyłka

    Czy ktos wie jak to prawnie wygląda?

    lolka

  • 2. Data: 2005-04-16 15:06:59
    Temat: Re: tele2
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > znana Wam firma KRUK z Wrocławia.
    > Otrzymałam pocztówkę z podanym numerem telefonu i prośbą o kontakt.

    Wyrzuc, zrob se kawe i zjedz ciastko z kremem.
    O PRóKU zapomnij.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-04-17 11:55:38
    Temat: Odp: tele2
    Od: "Z.J." <r...@f...nl>

    Olej to , ...
    firma kruk do skutecznych nie należy .... wystarczy im odpisać , że wogóle w
    2003 nie korzystałaś z tele2 ... i spokój
    Użytkownik loretta <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d3r8mr$3gg$...@n...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2005-04-18 13:17:41
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d3r9qe$1glf$1@sparrow.axelspringer.com.pl... oraz

    Użytkownik "Z.J." <r...@f...nl> napisał w wiadomości
    > Olej to , ...
    > firma kruk do skutecznych nie należy .... > >

    dzięki za rady
    lola