    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tele 2 nas oszukało
    Date: Tue, 1 Jun 2004 20:44:32 +0200
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Tue, 01 Jun 2004 20:22:29 +0200, urszula naskrobał(a):

    > dzien dobry!
    > mam taki problem. Dzisiaj do mojej mamy przyszedł pan i powiedział ze
    > jest z tp sa i trzeba podpisac zgode na wprowadzenie (czy jakoś tak)
    > prefiksu. poprosil o ostatni rachunek wypełnił druczek i kazał podpisać.
    > Moja mama- kobieta starsza, nieorientująca się w tych sprawach
    > podpisała - jak mówia że tak trzeba to trzeba. Kiedy wróciła do domu
    > moja siostra, zorientowała się że mama podpisała umowę z tele 2. I w
    > związku z tym mam pytanie: czy mogę to jakoś odkręcić? czy mogę
> [...]

    mały szczegół polega na tym ta umowa cie nic nie kosztuje. Nie poniesiesz
    żadnej straty.

    1. Brak abonamentu
    2. Koniecznosc wyboru prefisku dla tele2 - bez nie działa (a nie działa na
    lokalnej nigdy)
    3. Jezeli przypadkiem podpisała tzw preselekcje to konsekwencją będzie to
    że, bedą tansze rozmowy miedzymiastowe/miedzynarodowe przez prefisku.

    Oczywiscie oszustwo i tak było ze strony pracownika tele2 i w związku z tym
    natychmiast telefoniecznie a potem pisemnie bym o tym fakcie poinformował
    tele2. Na umowie jest pewnie jego podpis - jezeli nie to umowa na numer. Na
    pewno wywalą go na zbity pysk.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl