    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Date: Fri, 8 Dec 2006 20:13:55 +0100

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:elccfg$gkg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po pierwsze - nie wiemy jaka to byla taksowka. Pozatym male tez sie
    > zdazaja (chocby te dziwne Logan'y).

    bez znaczenia, spokojnie wystarczy

    > Zauwaz ze pasazer nie siada na przednim siedzeniu. U nas w kraju co prawda
    > czasami mozna, ale w takim UK nie ma mozliwosci.

    jestesmy w polsc i tu pasazer moze jezdzic na przednim siedzeniu,
    szczegolnie moze jechac na nim osoba niewidoma

    > nigdy nie przewozilem i nie mam zamiaru tak przewozic psa. Niebezpieczne
    > to i dla niego i dla kierowcy.

    to wedlug ciebie tylko klatka?

    > Ja bym takich wnioskow nie wyciagal nie znajac wszystkich okolicznosci
    > sprawy. Niestety ostatnio jest to modne - wyrokowac nie znajac
    > caloksztaltu.

    wystarza te kotre sa, albo sie psow bal, albo mu sie nie chcialo i tyle, w
    kazdej taksowce ktore jezdza w polsce, mozna spokojnie przewiezc psa
    przewodnika na podlodze przed przednim siedzeniem, to jest fakt, mozliwosci
    sa, tylko czy checi starczy