  • Data: 2006-12-08 20:10:57
    Temat: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > jestesmy w polsc i tu pasazer moze jezdzic na przednim siedzeniu,
    > szczegolnie moze jechac na nim osoba niewidoma

    moze != musi.

    Niebezpieczne

    > to wedlug ciebie tylko klatka?

    Nie, odpowiednie miejsce przeznaczone do przewozenia czworonogow.
    Podloga przez przed przednim siedzeniem nie jest miejscem do tego
    przeznaczonym. A to ze tak wiekszosc robi, nie znaczy ze maja racje.

    Ja psy przewoze w bagazniku (kombi) w specjalnym kojcu, ew. jesli jade
    sedanem to ma do tego specjalna mate ktora zaklada sie miedzy zaglowkami
    siedzen przednich i tylnych.

    > wystarza te kotre sa, albo sie psow bal, albo mu sie nie chcialo i
    tyle, w
    > kazdej taksowce ktore jezdza w polsce, mozna spokojnie przewiezc psa
    > przewodnika na podlodze przed przednim siedzeniem, to jest fakt,
    mozliwosci
    > sa, tylko czy checi starczy

    Czyli jesli sie bal psow, to tez jego wina? Mogl isc do psychologa i sie
    oduczyc tego 'bania' a nie biedna pania stresowac... LOL.
    Aczkolwiek ostatnie zdanie posta glownego sugerowaloby ze faktycznie
    zalezalo tu duzo od tego 'chcenia'...

    pozdrawiam,
    Przemek O.