    From: "Lesio5" <l...@w...pI>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tajne dane męża
    Date: Sat, 23 Oct 2004 15:15:24 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@nat-goc.aster.pl

    Użytkownik "gonia" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cld8jf$7$1@inews.gazeta.pl...
    > Przed ślubem mąż kupił działkę, projekt domu i uzyskał pozwolenie na
    > budowę
    > na swoje nazwisko; budowę domu prowadziliśmy już razem po ślubie. W tej
    > chwili jesteśmy w trakcie rozwodu i chciałam uporządkować nasze sprawy.
    > Ponieważ potrzebowałam numer pozwolenia i datę jego wydania wystąpiłam z
    > pismem do urzędu gminy, który je wydał. Tu odmawiając przytoczono mi
    > ustawę
    > o dostępie do informacji publicznej i o ochronie danych osobowych. Wiem
    > więcej o moim mężu niż pani z gminy i jej ustawy, a działalność gminy i
> [...]

    Ty masz racje, ale praktyka zaslaniania sie ta ustawa bez jej znajomosci
    jest powszechna. To jest dypokrytka a nie ustawa.
    Zapytaj pani w oparciu o który paragraf ustawy odmawia ci tej informacji.

    Zapoznaj sie z tym tekstem http://tinyurl.com/3v9y6

    Maly z niego cytat:

    "Ustawa pozwala natomiast udostępniać dane odbiorcom, którzy "w sposób
    wiarygodny uzasadnią potrzebę posiadania tych danych (a ich udostępnienie
    nie naruszy praw i wolności osoby, której dotyczą)". Dodatkowo - gdy "cel
    przetwarzania jest prawnie usprawiedliwiony (...), a za taki uważa się w
    szczególności dochodzenie roszczeń z tytułu działalności gospodarczej" albo
    gdy wynika z innych przepisów prawa"

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.