    From: "LeNiN" <y...@c...barg.cy (ROT13)>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tPSA próba wyłudzenia ????
    Date: Sun, 29 Feb 2004 14:04:07 +0100

    Tomasz Kałużny <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl> napisał :
    > Użytkownik "LeNiN" <y...@c...barg.cy (ROT13)> napisał w wiadomości
    > sie
    >
    > Moj przyjaciel z Czestochowy od 3 lat dostaje do firmy rachunki za trzy
    > linie abonenckie mimo, ze ma podlaczona tylko jedna, choc chcial miec
    > trzy. Napisal juz wiele pism w tej sprawie do TPSA na roznych
    > szczeblach, byl na wielu rozmowach z kierownikami roznych szczebli...
    > Placi za jedna, ale w zeszlym roku dostal wezwanie do zaplaty zaleglosci
    > za dwie linie ktore nie istnieja z grozba zaniechania swiadczenia uslug
> [...]

    No coz duzo sie slyszy o takich historiach i cala tepsa jest od dawna z tego
    znana, ale mnie interesuje jedna rzecz : Czy mozna jakos dochodzic swoich
    praw ? Czy jest sens udac sie z taka sprawa do sadu ? W koncu chyba jakas
    sprawiedliwosc istnieje, a moze sie myle i trzeba płacic wszystko co sobie
    monopolista zazyczy ?? Jezeli tak to nic tylko wyjechac z tego kraju :(

    --
    Pozdrawiam ----> Krzysztof
    GG: 1079451