  • Data: 2004-03-09 11:01:10
    Temat: Re: szybki pytanko licencja
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie ma nic do rzeczy ani logika, ani MS. Ważne jest polskie prawo. A
    > ono mówi, ze przestępstwem w Polsce jest obrót nielegalnie wykonaną
    > kopią. Skoro nabędziesz legalnie wykonaną kopię, to program będzie
    > legalny. Na pewno tak będzie na terenie RP. Nie ręczę za to, jakie
    > przepisy obowiązują w innych krajach.
    >
    > Jedyną komplikacją może być zakaz skierowany do dystrybutora, zakazujący
    > mu sprzedaży poza terytorium Niemiec. Ale to już sprawa cywilno-prawna
    > pomiędzy MS a sprzedającym, pod warunkiem, że jest on dystrybutorem, a nie
    > prywatną osobą.

    chcę to kupić z drugiej ręki od prywatnej osoby
    z nowości właśnie się dowiedziałem że w niemczech
    można handlować OEM bez konieczności posiadania sprzętu w komplecie
    jest jakiś stosowny wyrok sądu z lipca 2001
    a jeżeli tak to co wtedy?
    kuupuję w niemczech oema od niemca
    tam prawo na to zezwala przyjeżdzam z tym do polski
    no właśnie i co?
    dalej to jest legalne? czy od odry już nie?