  • 1. Data: 2005-01-12 13:43:22
    Temat: szukam prawnika w spawie z ZUSem
    Od: "Elżbieta" <e...@p...pl>

    Witam,
    słyszałam, że w Gliwicach przyjmuje adwokat, który specjalizuje się w
    sprawach przeciwko ZUSowi itp.
    Niestety nie wiem jak się nazywa i gdzie dokładnie przyjmuje. Jeżeli wiecie
    proszę o odpowiedź.
    Już parę dobrych lat się sądzę, a ZUS oczywiście dalej sądzi, że wszystko
    jest ok.
    Dochodzi tu sprawa orzeczeń lekarskich ich rozbieżności itp.

    Dziękuję za odpowiedź
    Elżbieta

  • 2. Data: 2005-01-12 17:18:36
    Temat: Re: szukam prawnika w spawie z ZUSem
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Elżbieta" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    [cut]
    Dziękuję za odpowiedź
    > Elżbieta

    Zgadzam sie z Toba, tez mi sie chce rzygac, gdy pomysle o ZUSie.
    BPNMSP.