  • 1. Data: 2006-02-07 09:00:24
    Temat: szukam adwokata
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    Sprawa o zapłate jest już na wokandzie.Termin pierwszej 23.03.2006.Potrzebuję
    adwokata za procent wypłacony po wygranej sprawie.
    Romeo.
    Mój adres w...@p...onet.pl
    Oczekuję propozycji.

  • 2. Data: 2006-02-07 09:32:32
    Temat: Re: szukam adwokata
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    romeo <w...@p...onet.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Sprawa o zapłate jest już na wokandzie.Termin pierwszej
    > 23.03.2006.Potrzebuję adwokata za procent wypłacony po wygranej
> [...]

    Niezależnie od tego, ze Twoja forma licytacji jest śmiesznawa, doradzam,
    zebyś pisał o jaki sąd ( w sensie w jakim mieście) chodzi.

    (Zapewne DC i nawet nie pomyślałeś, ze istnieją innne :-P)

    ATSD - ciekaw jestem, czy na grupie są chętni do bica sie w takiej
    licytacji, kto chce mniej?

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-02-07 11:34:13
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "romeo" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebujęadwokata za procent wypłacony po wygranej sprawie.
    > Oczekuję propozycji.

    Co ty myslisz, ze w hameryce zyjesz? ROTFL.

  • 4. Data: 2006-02-08 22:37:38
    Od: <d...@w...pl>

    A sprawa jest wogle do wygrania ??