    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szkoda komunikacyjna - oświadczenie sprawcy nic nie warte!
    Date: Wed, 26 Oct 2011 19:45:52 -0500

    On 10/26/2011 3:42 PM, lamia wrote:
    > proszę o komentarz wątku na pl.misc.samochody ->
    > (nie wiem czy link zadziała -> załączam treść - proszę o powiedź w wątku
    > oryginalanym):
    >

    > dziś PZU wyjasniło mi, że oświadczenie sprawcy które on podpisał nie jest
    > nic warte.

    bo nic nie jest warte.
    Nie wiadomo w jakim był stanie, ani czy miał świadomość tego co podpisuje.
    Po za tym PZU nie wiem czy podpis jest naprawdę sprawcy, wiec dopoki
    sprawca nie potwierdzi, równie dobrze mógłbyś nie mieć nic.

    Niestety nawet do najdrobniejszej stłuczki ściąga się policję. jak sie
    samemu nie chce zostac wyrolowanym na sprawce, bo potem sie okazuje, ze
    ten drugi ma "wiarygodnych" swiadkow co to wlasnie przechodzili i widzieli.

    > Czy to nie kwalifiikuje się do rzecznika praw konsumenta? Na co mi w takim
    > razie to chromolone oświadczenie sprawcy?

    tego nie wie nikt. chyba tylko po to, zeby w burdelu w ogole nie
    zapomniec wziac dane tego kto cie stuknal.