  • 51. Data: 2015-10-21 01:15:17
    Temat: Re: sześciolatek w szkole
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > To jeszcze zapodaj wzór, którym do tego doszedłeś ;)

    różniczka po powierzchni w granicy do zera

  • 52. Data: 2015-10-21 06:30:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.10.2015 23:17, (Tom N) wrote:

    > Hmm, niechcący uderzyłem w stół? Ja tylko o /całkiem/ niewinnej grze słów, a
    > Tobie od razu seksualne fantazje w głowie ;P

    Naprawdę mnie twoje fantazje nie interesują. Zapewne innych też nie bardzo.

    Shrek.

  • 53. Data: 2015-10-21 06:32:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.10.2015 23:30, (Tom N) wrote:

    > Wiesz gamoniu, że do 10 roku życia nie mozna samodzielnie po drogach
    > publicznych sie pałętać?

    Zdaje się do 7. Do 10 to na rowerze są pieszymi;)

    Co nie ma znaczenia, bo korytarz w szkole to nie droga publiczna
    (uprzedzając następne pytanie przez "chodzić do szkoły" miałem na myśli
    uczęszczać).

    > Bo to, że nie odróżniasz korytarza szkolnego od chodzenia do szkoły to jest
    > pewne.

    No właśnie wątkodawca nie odróżnia.

    Shrek.

  • 54. Data: 2015-10-21 20:15:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 23:25, (Tom N) pisze:
    > W zerówce budowałeś, w drugiej wysyłaliście -- ciągle problemy z ja/my masz
    > w swoich wypowiedziach -- maturę giertychową usiłowałeś zdać, nie wyszło jak
    > widać...
    Urzekła mnie Twoja historia.

    > Tylko dlaczego na pl.soc.prawo tą swoją historię opowiadasz...
    Śledź emotikony.

    Maciek

  • 55. Data: 2015-10-21 20:17:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-21 o 01:12, witek pisze:
    > ba, na dodatek tylko na przerwach
    > ale proce należało przynieść gotową z domu.
    Paaanie. Kiedyś to się trzeba było uczyć, więc wiadomo, że tylko na
    przerwach. Teraz to młodzież rozwydrzona, więc na przerwach kosmosu nie
    ogarnia ;-)

    Maciek

  • 56. Data: 2015-10-21 20:32:35
    Od: <1...@2...203236.invalid> (Tom N)

    Maciek w

    > Urzekła mnie Twoja historia.

    Masz kłopot zaimkami -- to tez efekt matury giertychowskiej, czy po prostu
    nieuctwo

    Nie, nie urzekła mnie Twoja historia

    > Śledź emotikony.

    Idiota uśmiecha się niezależnie od okoliczności, nieważne czy nasra komuś na
    wycieraczkę, czy jemu ktoś na wycieraczkę nasra.

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2015-10-21 21:32:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-21 o 20:32, (Tom N) pisze:
    > Masz kłopot zaimkami -- to tez efekt matury giertychowskiej, czy po prostu
    > nieuctwo
    > Nie, nie urzekła mnie Twoja historia
    To przykre. Choć właściwie mam to w dupie. W każdym razie mnie Twoja
    urzekła i eot.

    Maciek

  • 58. Data: 2015-10-26 14:30:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2015 o 20:08, Shrek pisze:

    > Jasne. A ja całki...

    Ironizuj ile chcesz, ćwoku, ale "za komuny" taki był właśnie poziom
    nauczania.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 59. Data: 2015-10-26 22:21:45
    Od: <9...@3...222145.invalid> (Tom N)

    Andrzej Lawa w

    > Ironizuj ile chcesz, ćwoku, ale "za komuny" taki był właśnie poziom
    > nauczania.

    Nie dość, że w ucho od "ochraniarza" dostałeś, to wcześniej ci ocet musk
    wyżarł...
    No chyba, że te klasówki to w szkole specjalnej troski miałeś... I to by sie
    zgadzało -- przepraszam za ucho i ocet, żyj zdrów w tym swoim świecie...

    --
    'Tom N'

  • 60. Data: 2015-10-26 23:33:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-26 o 14:30, Andrzej Lawa pisze:
    > Ironizuj ile chcesz, ćwoku, ale "za komuny" taki był właśnie poziom
    > nauczania.
    Nie no weź nie pier*l. Ja też zaczynałem podstawówkę za komuny i
    zapewniam Cię, że tabliczka mnożenia nie była przerabiana w pierwszym